Xarcuteria La Preferida
Com molts altres negocis de Palma, els inicis de Xarcuteria La Preferida també va ser al mercat de la plaça Major, on es dedicaven a la venda de queviures, especialment ciurons.
Anys després, en va agafar el relleu Margalida Bosch Valero, tia de Catalina Bosch Rebasa, mare dels actuals propietaris Felip i Joana Maria Coll Bosch. Quan Margalida va traslladar el negoci al Mercat de l’Olivar l’any 1951, la parada es va centrar en la venda d’embotits i formatges.
Després va continuar la tercera generació formada per Catalina Bosch Rebasa i Felip Coll Oliver, que varen consolidar l’especialització en productes selectes.
A dia d’avui, els seus fills Felip i Joana Maria segueixen al capdavant del negoci al mercat. A més de la venda habitual, també gestionen comandes i elaboren safates personalitzades per a tot tipus d’esdeveniments.
Mercat de l'Olivar - Lloc 41 i 42 · Palma · Mallorca
+34 971 717 790